Objednávkový systém
  Objednávkový systém    Výhody    Varianty  
Arebo - velkoobchodní e-shopy

Výhody objednávkového systému

Oproti jiným možnostem přináší použití objednávkového systému pouze výhody.

Použití objednávkového systému snižuje náklady na zpracování objednávky, proto je dobré zákazníky motivovat k jeho použití.

Někteří zákazníci preferují zadání objednávek přes telefon, proto není dobré nutit zákazníky, aby 100% objednávek zadávali přes objednávkový systém, ale když budete objednávky v objednávkovém systému vyřizovat přednostně, většina zákazníků ho bude používat. Telefon a mail pak bude spíš výjimečný, například když zákazník chce do objednávky něco doplnit a zrovna je na cestě bez přístupu k internetu.

Výhody

Objednávkový systém:
  • automatizuje příjem i zpracování objednávek,

  • snižuje množství chyb,

  • snižuje náklady na zpracování objednávky,

  • umožňuje zákazníkům hromadné načtení položek a tím jim šetří práci a čas,

  • umožňuje zákazníkům měnit si adresu pro doručení dle jejich potřeby,

  • informuje zákazníka o stavu objednávky,

  • poskytuje zákazníkům online XML ceník (feed) ke stažení dat a aktualizaci jejich systémů,

  • umožňuje napojení na účetní program/informační systém,

  • může usnadňovat dropshipping - odeslání objednávek přímo koncovým zákazníkům,

  • umožňuje proklik na stránky srovnávačů cen (pro možné sledování koncových cen),

  • přehledně uchovává historii objednávek - zákazník i obchodník tak mají přehled.

(C) 2019 MultiBuy, s.r.o. | O provozovateli | Odkazy | Právní doložka | arebo.cz