Objednávkový systém
  Objednávkový systém    Výhody    Varianty  
Arebo usnadňuje práci

Výhody objednávkového systému

Oproti jiným možnostem přináší použití objednávkového systému pouze výhody.

Použití objednávkového systému snižuje náklady na zpracování objednávky, proto je dobré zákazníky motivovat k jeho použití.

Někteří zákazníci preferují zadání objednávek přes telefon, proto není dobré nutit zákazníky, aby 100% objednávek zadávali přes objednávkový systém, ale když budete objednávky v objednávkovém systému vyřizovat přednostně, většina zákazníků ho bude používat. Telefon a mail pak bude spíš výjimečný, například když zákazník chce do objednávky něco doplnit a zrovna je na cestě bez přístupu k internetu.

Výhody

Objednávkový systém:
  • automatizuje příjem i zpracování objednávek,

  • snižuje množství chyb,

  • snižuje náklady na zpracování objednávky,

  • umožňuje zákazníkům hromadné načtení položek a tím jim šetří práci a čas,

  • umožňuje zákazníkům měnit si adresu pro doručení dle jejich potřeby,

  • informuje zákazníka o stavu objednávky,

  • poskytuje zákazníkům online XML ceník (feed) ke stažení dat a aktualizaci jejich systémů,

  • umožňuje napojení na účetní program/informační systém,

  • může usnadňovat dropshipping - odeslání objednávek přímo koncovým zákazníkům,

  • umožňuje proklik na stránky srovnávačů cen (pro možné sledování koncových cen),

  • usnadňuje expedici zásilek a obsahuje informace o jejich stavu i historii doručení,

  • přehledně uchovává historii objednávek - zákazník i obchodník tak mají přehled.

(C) 2017 MultiBuy, s.r.o. | O provozovateli | Odkazy | Právní doložka | arebo.cz